Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын ерекше орын алады. Ойын арқылы тәлім- тәрбие алады.Ортаңғы «Айналайын» тобында «Үйшік» ертегісінің сахналау- ойыны өтті. Балаларға ойын әрекеттерін көрсетуге және кейіпкерлердің іс – әрекеттеріне еліктеу, кейіпкерлердің қарапайым эмоционалды күйлерін жеткізуге, балаларды театр ойынына белсенді қатысуға шақыру, басқа балалармен-ертегі кейіпкерлерімен әрекеттерді үйлестіру қабілетін дамыту. Театрландырылған ойын процесі эмоционалды дамуға ықпал етті: балалар ертегі кейіпкерлерінің сезімдерімен, көңіл-күйлерімен танысты; оларды сыртқа көрсету тәсілдерін игерді, белгілі бір көңіл-күйдің себептерін түсінді. Театрландырылған ойын балалардың сөйлеу дамуына зор көмек көрсетіп, ойын процессінде эмоционалды дамуға ықпал етті,балалар ертегі кейіпкерлерінің сезімдерімен, көңіл-күйлерімен танысты; оларды сыртқы білдіру тәсілдерін игерді, белгілі бір көңіл-күйдің себептерін түсінді сондай ақ диалогта сөйлеуді жетілдіру және баланың өзін-өзі көрсету қабілеттеріне ие болды.Ойын процессі танымдық, зерттеу және театрландырылған іс–шараларда жүргізілді.
-«Үйшік» ертегісіне саяхат» ойын қабылдауы;
- «Сиқырлы қап», «Жұмбақты тап» дидактикалық ойындары;
- «Ертегі кейіпкерінің бейнесін көрсет» ойын-имитациясы; дене шынықтыру минуты,
- орман жануарлары туралы жұмбақтар;
- (ашық, нақтылау, бағалау, тексеру) сұрақтары .
«Үйшік» ертегісінің театрландырылған ойыны баланың ертегіні түсінуіне және ұжымдық сипатқа қатысу процесінде әлеуметтендірудің тиімді құралына айналды. Әдістер қолданылды
Тәрбиеші: Яльницкая Г.В.