ауазымдық міндеттері:
Баланың физикалық, психикалық, сөйлеу, неврологиялық жағдайын ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады, баланың сөйлеу және психофизикалық дамуын тексеріп, құжаттама жүргізеді және талдайды.
Жеке оқу, жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайларында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады.
Тәрбиешілермен және де басқа мамандармен тығыз байланыста болып топтық, жеке және жұмыс жүргізе отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушіні түзету жұмысын жүргізіп, бұзылған функцияларын қалпына келтіру және әлеуметтендіру бойынша қызметті жүзеге асырады.
Инклюзивті білім беру принципін дамытады.
Балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелері бойынша педагогтарға, ата-аналарға немесе олардың орнында жүрген адамдарға консультация береді.
Білім беру процесінің барлық субъектілерінің, оның ішінде балалар отбасының қатысуымен ұйымда "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын енгізеді.
Жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, Стандарттың талаптарына сәйкес оқытудың әртүрлі формаларын, әдістері мен тәсілдерін және құралдарын қолданады.
Үлгілік арнайы, жеке оқу бағдарламаларын іске асырады.
Кәсіби біліктілігін арттырады.
Әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысады.
Қажетті құжаттаманы жүргізеді.
Ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгерген.
Қоғамның ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға толерантты көзқарасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді.
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін орындайды.
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
Білуі керек:
Біліктілікке қойылатын талаптар: