Логопедтік «Балапан» тобында балалар қызықты ойындар ойнағанды жақсы көреді. Балалармен жұмыс жасағанда кинезиологиялық ойындарды қолданамын.
Кинезиология – баланың дамуы контекстінде нәрестенің моторикасының даму ерекшеліктерін ескере отырып, адамның қозғалысына және дамуына көмектесетін туралы ғылым. Өйткені қимыл-қозғалыс дағдыларын дұрыс дер кезінде дамытпай, ойлауы мен сөйлеуі дами алмайды.
«Жұдырық-қабырға-алақан» ойыны
Мақсаты: жарты шараралық өзара әрекеттесуді дамыту.
Орындауы: Балаға едендік жазықтықта бір-бірін ауыстыратын қолдың үш позициясы көрсетіледі. Алақан жазықтықта, алақан жұдырық болып түйілген (фотосуретте ұшақтағы жұдырықтың екі жағдайы көрсетілген, алақан үстелдің шетінде, алақан үстел жазықтығында түзетілген. Белгілі геометриялық пішін алақанның жазықтықтағы әрбір позициясы үшін қолданылады.
Алдымен бала қимылдарды педагогпен бірге орындайды, сосын өз бетінше орындайды. Жаттығу алдымен оң қолмен, содан кейін сол қолмен, содан кейін екі қолмен бірге орындалады. Орындау қиын болса, педагог баланы командалармен көмектесуге шақырады («жұдырық-қабырға-алақан», дауыстап немесе өзіне жеке айтылады. Ойын техникасын меңгерген кезде, орындардағы түс формаларын өзгерту арқылы тапсырманы қиындата алуға болады.
Ойын көп функциялы, қауіпсіз және қызықты, түрлі-түсті киізден,жабыстырғыштың көмегімен жасалған. Мұндай ойындар ақыл-ой қызметін жақсартады, жарты шарлардың жұмысын үндестіреді, үйлестіруді жақсартады, есте сақтауды жақсартады, зейінді арттырады, шаршауды азайтады және эмоционалды және ерікті тұрақтылықты арттырады.
Тәрбиеші: Дубовик С.А.