Сабақ балалардың тыныш отыруына немесе жұмсақ модульдерде жатуына, бұлшықет кернеуін жеңілдету үшін қарапайым жаттығуларды орындауға болатын релаксация жаттығуларынан басталады. Одан кейін белсенді жұмыс кезегі өтеді. Жабдық элементтері бар ойындарды пайдалану (сенсорлық жолдармен, сабақ тақырыбы бойынша сөз тіркесін бір мезгілде айтатын панельдер). Жұмыста қолдың ұсақ моторикасын және саусақ ұштарының тактильді сезімталдығын дамытуға ықпал ететін құм жаттығулары да қолданылады (өздеріңіз білетіндей, бұл функциялардың дамуы сөйлеудің дұрыс дамуына тікелей байланысты). Құмда сіз әріптердің контурын сызып, оларды айта аласыз, қолыңызды құмға «көміп» , сонымен қатар одан «қазына» іздей аласыз. Сөйлеуді дамыту жұмыстарында есту қабілетін де дамыту қажет, өйткені бала тыңдап қана қоймай, мұғалімді де естуі керек. Ол үшін сенсорлық бөлмеде музыкалық жүйелерден бастап дыбыстық интерактивті панельдерге дейін арнайы құрал-жабдықтар да қарастырылған.Логопедтің жұмысындағы айта кететін жағдай сенсорлық бөлме балаларды қызықтыратын, сөйлеу бұзылыстарын түзетудің қуатты құралы болып табылады, бұл жұмыс тиімділігін айтарлықтай арттырады. Мұндай бөлмеде жабдықпен жаттығулардың әртүрлі нұсқалары өте көп және баланың өз әлеуетін ашуға мүмкіндігі бар. Балаға ұсынылған материал оның қызығушылығын тудырып, тезірек есте сақтап, бала әдемі сөйлей бастайды.
Логопед: Тополева Н.Н.