Ырғақтық компонент кез келген мотор белсенділігіне тән, ырғақсыз әрекетсіз бұзылады. Қозғалыс ырғағы сөйлеу механизмдерінің ұйымдастырушылық қалыптасуына әсер етеді. Ырғақтық қабілет генетикалық тұрғыдан анықталған, ал егер даму нормасы бар балаларда ол мектепке дейінгі балалық шақта белсенді дамитын болса, онда ООР бар балаларда ырғақ сезімі бастапқыда бар ақауға байланысты қозғалыстарды, іс-әрекеттерді және мінез-құлықты кеңістіктік-уақытша ұйымдастырудың құралына айналмайды. Сондықтан,мұндай балалар үшін әр түрлі іс-шараларда ырғақты қабілетті дәйекті қалыптастыруға бағытталған түзету және дамыту жұмыстарының жүйесі қажет. Ырғақпен жұмыс жасау кезінде әр түрлі тапсырмаларды қолданамын.
Текшедегі қанша нүкте болса , алақаныңызды сонша рет шапалақтаңыз; Қанша рет қол шапалақтағаныңды санап,немесе музыкалық аспаптың дыбысталғанын санап, цифры бар карточканы көрсету;
Ырғақтарды салыстыру:!-!!, !!-!!-;
Ырғақтарды тану және оларды белгілі бір ырғақты өрнекпен байланыстыру; Берілген сурет бойынша және үлгі бойынша белгілі бір ырғақты ойнату;
Ұзақ дыбыстарды айтқызу.
Смагулова Ж.Ж,логопед.